Returvarer til Nytgrej.dk

Sådan returnerer du dine vare til os

  • Når du har gjort os tydelig opmærksom på at du ønsker at sende varen retur (fortrydelsesretten). Så skal du være opmærksom på at alle de vare du ønsker at sende retur, er i samme stand for da du modtag dem. Du kan give os besked på e-mail kontakt@nytgrej.dk eller på telefon +4526811374. OBS vi skal have modtaget returvaren senest 14dage fra du har givet os besked om du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.     
  • Herefter skal du lægge vare tilbage i dens oprindelige emballage. Er der mærker eller klistermærker på varen, så skal de forblive på. Samt varen på ikke have fået pletter, skader eller tegn på slid.   
  • Husk at udfylde retursedlen, den følger med din ordrebekræftelse. Retursedlen skal udfyldes og vedlægges din returpakke.
  • Pak varerne og vedlæg den udfyldte retursedlen. Du kan med fordel genbrug vores forsendelsesemballage eller du kan pakke returvarerne i en ny kasse.
  • pakken skal sendes til vores adresse som er

Nytgrej.dk

Store landvej 125

5560 Aarup

Danmark

 

Du kan købe en pakke label hos din lokale pakke shop. Du kan også kontakte os på e-mail kontakt@nytgrej.dk eller på telefon +4526811374, hvis du ønsker vores hjælp til en pakkelabel.   

 

Aflevere din retur vare i vore fysisk butik 

Skulle du være lige i nærheden eller har du lyst er du altid velkommen til at aflevere dine returvare personligt i vores fysisk butik. Du skal dog stadigvæk have gjort det klart for os enten på e-mail eller på telefon at du vil gøre brug af din fortrydelsesret. Samt udfylde returseddelen.

Du kan besøge vores fysisk butik i vores åbningstider

 

Forårs og sommer åbningstider

Man-søn: 08.00-20.00

 

Efterårs og vinter åbningstider

Man-søn: 8.00-17.00

 

Få dine penge tilbage

For at kunne få hele købsbeløbet retur må du altså kun gøre det samme med varen, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som “brugt”. Det betyder, at du ved en fortrydelse af købet kun kan få en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Ombytning

Ønsker du at ombytte en vare eller mangler du på grund af en fejl en eller flere vare. Så betaler vi selvfølgelige for varen der sende til dig.
Når du skal sende en vare retur skal du

pakke varerne forsvarligt ind
du må ikke sætte returlabelen direkte på den originale emballage
Du bære risikoen når varen skal sendes retur til nytgrej.dk

Husk at det er dig der bærer risikoen for returpakken, derfor vil det være en god ide, at du altid sørger for at få en kvittering når du indlever din pakke hos din lokale pakke shop.

 

Returbetingelser

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, og vi har ikke mulighed for at afhente forsendelser sendt uden omdeling.

Du bedes pakke varen forsvarligt ind, når du returnerer, og du må IKKE sætte returlabelen direkte på originalemballagen.

Husk at der er findes nogen vare der ikke kan sendes retur så som

  • varer der er fremstillet efter dine specifikationer
  • Vare der har fået lavet personligt præg.
  • Varer, som antages at blive forringet eller
  • forældet hurtigt. F.eks. levende agn.

 

Reklamation

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten, men her er vi naturligvis også behjælpelig, med at finde reservedel med mere. Husk at det er for jeres egen regning. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Nytgrej.dk i rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Her anses to måneder som rimelig tid.

 

Hvordan gør jeg?

Så snart du opdager en fejl med mere, skal du sende os en e-mail kontakt@nytgrej.dk  med en beskrivelse af problemet eller fejlen og vedhæft billeder så man nemt kan se hvad problemet er. Gerne et billede af fejlen og gerne et billede af hele varen. Så vi bedre kan vurdere problemet og varens almene stand. Herefter vil vi kontakte dig når vi har set billederne.

 

 

Indkøbskurv
Scroll to Top